Opći uvjeti

Uvjeti korištenja

 

 

OPĆI UVJETI KUPNJE I PLAĆANJA PARKIRALIŠNIH  KARATA, PUTNIH KARATA, REZERVACIJA PARKIRNIH MJESTA U LOGISTIČKOM CENTRU POLJANA PUTEM MOBILNE APLIKACIJE GRADSKI PARKING d.o.o.

 

  1. OPĆE ODREDBE I UVJETI

Ovi uvjeti korištenja određuju Vaš pristup ili uporabu aplikacije koju omogućuju tvrtka Gradski parking d.o.o.. Korisnik pristupanjem i korištenjem mobilne aplikacije prihvaća odredbe ovih uvjeta.

Korištenjem mobilne aplikacije Gradski parking ili bilo kojeg  dijela njenog sadržaja Korisnik potvrđuje da je upoznat s ovim uvjetima i svim ostalim pravilima i uvjetima korištenja mobilne aplikacije Gradski parking d.o.o.

Ako se Korisnik ne slaže s navedenim Uvjetima ili ako ima manje od 18 godina, upućuje se isto da dalje ne koristi mobilnu Aplikaciju.

 

Mobilna aplikacija služi korisniku, uz uvjet ispravne uporabe aplikacije kao pomoć:

  • za informiranje putnika o trenutno važećim voznim redovima, trasama linija, lokacijama stajališta te vremenima dolazaka u javnom gradskom prijevozu
  • za prodaju karata u javnom prijevozu
  • za plaćanje usluge parkiranja na parkirališnim površinama pod upravljanjem Gradskog parkinga d.o.o.
  • za jednostavnije pronalaženje slobodnog parkirnog mjesta na rampom reguliranim parkiralištima na području Grada Šibenika kojima upravlja tvrtka Gradski parking d.o.o.
  • za rezervaciju parkirnog mjesta u logističkom centru „Poljana

 

  1. SLUŽBA ZA KORISNIKE

Prijave u svezi rada mobilne aplikacije, prijave nedostataka i prijedloga za unapređenje postojeće možete uputiti osobno u sjedištu tvrtke, u pisanom obliku na adresu sjedišta tvrtke, putem društvenih mreža ili na:

  • Prigovore vezane za korištenje usluga parkiranja korisnik može podnijeti u poslovnim prostorijama Gradskog parkinga d.o.o., putem pošte na adresu: Gradski parking d.o.o., Draga 14, 22 000 Šibenik, putem elektroničke pošte: Email: reklamacije@gradski-parking.hr te drugih sredstava mrežne komunikacije
  • Telefon:022/212 205
  • Radno vrijeme u razdoblju od 01.10.-31.5.od 08 do 21h, a od 1.6.-30.9. od 08-23h
  •     Prigovore vezane uz uslugu  javnog gradskog prijevoza  korisnik može 
  •    podnijeti u poslovnim prostorijama Gradskog parkinga  d.o.o., putem pošte
  •    na adresu: Gradski parking d.o.o., Draga 14, 22 000  Šibenik,  putem

   elektroničke pošte: E mail: jgp.sibenik@gradski-parking.hr te drugih sredstava mrežne komunikacije

  • Telefon: 091/1200-899
  • Radno vrijeme: 07-21 radnim danom, subotom 7-15
  • Prigovore vezane uz uslugu javnog prijevoza putnika brodom korisnik može podnijeti u poslovnim prostorijama Gradskog parkinga d.o.o., putem pošte na adresu: Gradski parking d.o.o., Draga 14, 22 000 Šibenik, putem elektroničke pošte:
  • Email: reklamacije@gradski-parking.hr te drugih sredstava mrežne komunikacije

 

  1. POSTUPAK REGISTRACIJE

Nakon besplatnog preuzimanja aplikacije s odgovarajuće internet trgovine (Google Play za Android, App Store za iOS) i njene instalacije na mobilni uređaj, korisnik treba proći proces registracije i aktivacije same aplikacije.

Kako bi se mogao prijaviti u mobilnu aplikaciju i koristiti uslugama, korisnik se prvo treba registrirati u sustav. Registracija se može napraviti kroz mobilnu aplikaciju. Pri tome, korisnik definira i svoj PIN broj koji će mu kasnije služiti za ulazak u aplikaciju. Da bi se korisnik registrirao potrebno je u ponuđena polja upisati zatražene osobne podatke te nakon toga izvršiti potvrdu ikonom „registracija“.

Nakon obavljene registracije korisniku dolazi potvrda e-mailom za aktivaciju korisničkog računa. Aktivacijom potvrde iz e-maila korisnik otvara vlastiti korisnički račun.

 

  1. POPIS FUNKCIONALNOSTI

 

  1. 1. INFORMIRANJE O SUSTAVU JAVNOG PRIJEVOZA

Mobilna aplikacija mora informirati putnike o trenutno važećim voznim redovima, trasama linija, lokacijama stajališta vremenima te vremenima dolazaka u javnom autobusnom prijevozu.

Za navedene potrebe mobilna aplikacija osigurava pregled slijedećih informativnih sadržaja:

  • Priijedlog stanice koja je najbliže korisniku ili samostalni odabir stanice od strane korisnika
  • Pregled dolaska vozila javnog prijevoza na odabranu stanicu u realnom vremenu (trenutna lokacija na kojoj se vozilo nalazi, očekivano vrijeme dolaska na odabranu stanicu)
  • Pregled sljedeća 4 dolaska vozila na odabranoj stanici prema važećem voznom redu
  • Mogućnost postavljanja podsjetnika (alarma) xy minuta prije dolaska vozila na odabranu stanicu
  • Planiranje putovanja od točke A do točke B sa ponuđenom adekvatnom digitalnom kartom i detaljima putovanja

 

Aplikacija je poveziva na sustav informiranja putnika u javnom gradskom prijevozu.

 

      4.2 PRODAJA KARATA U JAVNOM PRIJEVOZU

 

Mobilna aplikacija nudi funkcionalnost prodaje putnih karata za autobusni javni prijevoz na području Grada Šibenika. Putnik kartu kupuje putem mobilne aplikacije, a nakon uspješne prodaje sustav generira elektronsku kartu na mobilnom uređaju putnika koja je provjerljiva na validatoru prijevoznika. Plaćanje putne karta se obavlja iz mobline aplikacije pozivom API sučelja za platni prolaz (engl. payment gateway) kojeg koristi prijevoznik. 

Validatori karata predstavljaju prenosive uređaje koji su montirani u autobusu i koji omogućavaju validaciju (provjeru valjanosti i poništavanje) kupljenih putnih karata.

 Elektronska karta prikazuje QR barkod kojeg putnik validira prinoseći mobitel validatoru preko kojeg se takva karta evidentira i poništava u sustavu, a rezultat validacije je zvučno svjetlosni signal za putnika i vozača.

U nastavku je prikazan uspješni način korištenja mobilne aplikacije kod prodaje karata u javnom autobusnom prijevozu:

 

  1. Korisnik odabire zonu za koju kupuje putnu kartu
  2. Aplikacija šalje zahtjev informacijskom sustavu prijevoznika upit o cijeni karte
  3. Aplikacija prikazuje cijenu tražene karte
  4. Korisnik potvrđuje kupnju
  5. Aplikacija šalje narudžbu putne karte informacijskom sustavu prijevoznika
  6. Informacijski sustav prijevoznika šalje aplikaciji odgovor sa cijenom karte, sadržajem QR barkoda i ostalim podacima
  7. Aplikacija pokreće postupak naplate korištenjem platnog prolaza (engl. payment gateway) kojeg koristi Naručitelj
  8. U slučaju uspješne kupnje aplikacija korisniku šalje poruku o uspješnoj kupnji i QR barkod kojeg će poništiti na validatoru prijevoznika. Za obavljenu kupnju korisniku se izdaje fiskalizirani račun prema važećim poreznim propisima RH.
  9. Korisnik prilikom ulaska u autobus javnog prijevoza prislanja dobiveni QR barkod s karte na validator i poništava kartu

 

U slučaju neuspješne kupnje vrijedi slijedeće proširenje prethodnog načina korištenja:

 

  1. Aplikacija šalje zahtjev za storniranje karte informacijskom sustavu prijevoznika
  2. Informacijski sustav prijevoznika šalje aplikaciji potvrdu o storniranju karte
  3. Aplikacija korisniku šalje poruku o neuspješnoj kupnji i razlog nesupješne kupnje (informacijski sustav prijevoznika je nedostupan, plaćanje kreditnom karticom je neuspješno)

 

4.3.PLAĆANJE PARKINGA

 

Jedna od funkcionalnosti mobilne aplikacije je plaćanje parkinga u parking zonama kojima upravlja Gradski Parking d.o.o.

Navedena funkcionalost se integrira s postojećim sustavom naplate parkinga koji je opisan na poveznici: https://paydo-test.igeus.hr/docs/topics/v4/api.html.

Korištenjem API sučelja iz navedenog sustava, potrebno je omogućiti kupovinu dnevne i satne karte za odabranu parking zonu.

 Plaćanje se vrši platnom karticom koju korisnik registrira u sustavu.

 

4.4.PREGLED SLOBODNIH PARKIRNIH MJESTA

 

Mobilna aplikacija omogućava pregled slobodnih mjesta na slijedećih pet parkirališta koja su regulirana rampom: "Željeznica", "Gat Krka", "Draga", parkiralište "Izgradnja" i Logistički centar „Poljana“.

Mobilna aplikacija pruža mogućnost navođenja korisnika do odabranog parkirališta. Također je potrebno predvidjeti prijedlog lokacije na kojem će najvjerojatnije biti slobodno parking mjesto u trenutku kad osoba stigne vozilom do željene lokacije.

 

4.5.REZERVACIJA PARKINGA

 

Za potrebe rezervacije parkirališnih mjesta  ugrađujno je ukupno pet (5) motoriziranih parking barijera na lokacij logistički centar „Poljana“.

U trenutku kada korisnik zatraži rezervaciju, parking barijera zatvara parkirno mjesto u traženom razdoblju (maksimalno razdoblje rezervacije je 1 sat i nakon promjene je vidljivo u aplikaciji). Nakon dolaska na parkiralište korisnik putem mobilne aplikacije otvara parking mjesto.

 

  5.POSTUPAK KUPNJE/PLAĆANJA

Ukoliko postupak kupnje nije proveden u cijelosti u roku od 15 minuta, sadržaj zahtjeva za kupnju će se poništiti, odnosno korisnik će se morati ponovno prijaviti pod svojim korisničkim računom i ponoviti postupak kupnje.

Registriranom korisniku će se prilikom aktivacije zahtjeva za satne i dnevne parkirališne karte ponuditi one koje su propisane Odlukom.

Kupljena parkirališna karta vrijedi za razdoblje za koje je zatražena.

Satne i dnevne parkirališne karte za pojedinu zonu mogu se kupiti za vrijeme za koje je zatraženo, a sukladno Odluci .

 

Ukoliko sustav za kupnju parkirališne karte putem mobilne aplikacije ne dozvoli kupnju satne, dnevne parkirališne karte, pregled slobodnih parkirnih mjesta na pet parkirališta koja su regulirana rampom : „Željeznica“, „Gat Krka“, „Draga“ i parkiralište „Izgradnja“, rezervaciju parkirnih mjesta u podzemnoj garaži Poljana, kao i kupnju karata u javnom gradskom prijevozu, korisnik se upućuje da kupnju/plaćanje ostvari na drugi način koji mu pruža Gradski parking d.o.o..

 

6.SIGURNOST PLAĆANJA KREDITNIM/ DEBITNIM KARTICAMA

 

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.

Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i  servisa plaćanja, te obratno.

Servis plaćanja i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa.

Korišteni servis plaćanja je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i MasterCard pravilima.

Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih/debitnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

Servis plaćanja je temeljen na 3-D Secure standardu koji trenutno nudi najsigurnije rješenje plaćanja kreditnim i debitnim karticama u internet okruženju.

Ukoliko kartica korisnika sudjeluje u 3-D Secure programu od kupca će se tražiti dodatna provjera identiteta kao potvrda da upravo on koristi karticu.''

 

 7.NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje parkirališnih karata i putnih karata  putem mobilne aplikacije moguće je bankovnim karticama:

Visa, MasterCard® i Maestro®

 

8.ZAŠTITA, PRIVATNOST I SIGURNOST PODATAKA

Osobni podaci iz zahtijevane kupnje prikupljaju se, obrađuju i koriste u skladu s odredbama važećih zakona u RH i isključivo u svrhu propisanu ovim Općim uvjetima. U slučaju kupnje putem mobilne aplikacije osobni podaci štite se sigurnom on-line vezom (SSL certifikatom).

Osobni podaci bit će korišteni isključivo u svrhu ostvarivanja prava na kupnju satne,dnevne parkirališne karte, pregled slobodnih parkirnih mjesta na pet parkirališta koja su regulirana rampom : „Željeznica“, „Gat Krka“, „Draga“ i parkiralište „Izgradnja“, rezervaciju parkirnih mjesta u podzemnoj garaži Poljana, kao i kupnju karata u javnom gradskom prijevozu,te se u druge svrhe neće koristiti.

 

9.ČUVANJE I POHRANA ISPOSTAVLJENIH RAČUNA

Ispostavljeni račun za kupljenu parkirališnu kartukao i putnu kartu te rezervaciju parkirnog mjesta,dostavlja se registriranom korisniku putem e-maila te se pohranjuje na njegovom korisničkom računu pod nazivom

„Povijest transakcija“.

 

10.OSTALO

Gradski parking d.o.o. ne jamči da će svi moduli kupnje putem mobilne aplikacije biti raspoloživi u svakom trenutku.

Ova usluga koju Gradski parking d.o.o. pruža u okviru kupnje putem mobilne aplikacije ne uključuje troškove koje posjetitelji stranice snose koristeći mobilne uređaje i usluge za pristup mobilnoj aplikaciji. Gradski parking d.o.o. nije odgovoran za troškove u elektroničkom komunikacijskom prometu, internet prometu ili bilo koje druge troškove do kojih može doći, niti snosi odgovornost za bilo koju štetu koja bi mogla nastati zbog prekida internetske veze prilikom korištenja ove usluge.

Eventualne sporove proizašle iz ovih odredbi pokušati će se riješiti mirnim putem, a u slučaju spora nadležan je sud u Šibeniku.

Gradski parking d.o.o. zadržava pravo, bez prethodne najave, promijeniti ove Opće uvjete te sadržaj na internet stranici www.gradski-parking.hr o čemu će Korisnici biti obaviješteni na vrijeme i na odgovarajući način.

Izmjene Općih uvjeta stupaju na snagu s datumom njihove objave.

 

PRILOG:

Informacije Ispitaniku (fizička osoba) u vezi s obradom osobnih podataka vezano za kupnju i plaćanje usluge parkiranja na uređenim javnim površinama putem mobilne aplikacije

Voditelj obrade: Gradski parking  d.o.o. Draga 14, 22 000 Šibenik, tel.: 022/200 770

 Kontakt podaci Službenika za zaštitu podataka:

Gradski parking d.o.o. Draga 14, 22 000 Šibenik tel.: 022/200-770, e-mail: dpo@gradski-parking.hr

Svrha obrade: Jednostavnija i brža kupnja i plaćanje usluge parkiranja/ rezervacije parkirnih mjesta, prodaja putnih karata u sustavu javnog gradskog prijevoza kao i prodaja karata za državnu liniju 501 Krapanj- Brodarica

Zakonitost obrade: Članak 6., Stavak 1., Točke

(a) ispitanik je dao privolu za obradu svojih osobnih podataka u jednu ili više posebnih svrha

Opće uredbe o zaštiti podataka (EU 679/2016)

Razdoblje pohrane osobnih podataka: do podnošenja zahtjeva za ukidanje korisničkog računa / povlačenja privole

Ako su osobni podaci dokaz u sudskom, upravnom, arbitražnom ili drugom istovrijednom postupku, isti će se čuvati dulje od predviđenog razdoblja pohrane, sve do konačnog završetka postupaka, a nakon toga izbrisati ili učiniti nedostupnim.

Prava ispitanika: Ispitanik, odnosno njegov zakonski zastupnik*, može zatražiti ostvarivanje prava na: pristup, ispravak, brisanje, prenosivost, ograničavanje obrade te prigovor na obradu osobnih podataka koji se odnose na njega.

Posebno naglašavamo pravo na povlačenje privole - svaki ispitanik, odnosno njegov zakonski zastupnik, ima pravo naknadno povući prethodno danu privolu koju je dao za jednu ili više određenih svrha, uz napomenu da povlačenje privole ne utječe na zakonitost obrade koja se temeljila na privoli prije nego što je ona povučena.

Ukoliko ispitanik ne pruži osobne podatke neće moći koristiti mobilnu aplikaciju za kupnju i plaćanje usluge parkiranja na uređenim javnim površinama .

Obrasci zahtjeva putem kojih Ispitanik može zatražiti ostvarivanje svojih prava, nalaze se na web stranici Voditelja obrade:  www.gradski-parking.hr

Neovisno o navedenim pravima, svaki Ispitanik ima i pravo na podnošenje prigovora nadzornom tijelu, Agenciji za zaštitu osobnih podataka, Martićeva ulica 14, Zagreb, e-mail: azop@azop.hr

Osobni podaci obrađivat će se povjerljivo i samo u svrhu za koju su prikupljeni od strane Voditelja obrade, sukladno propisima koji uređuju područje zaštite osobnih podataka.

Osobni podaci mogu se dati na korištenje nadležnim državnim tijela u okviru obavljanja poslova iz svojeg zakonom utvrđenog djelokruga (npr. AZOP, MUP, Sudovi, Državno odvjetništvo i dr.) te pravnim i fizičkim osobama koje temeljem ugovora o pružanju usluge mogu obrađivati i osobne podatke.

 

*Ukoliko Zahtjev za ostvarivanje prava Ispitanika podnosi zakonski zastupnik, uz Zahtjev je potrebno priložiti dokaz o ovlasti za zastupanje.

Copyright © 2007 - 2022   •   Gradski parking d.o.o.   •   Sva prava pridržana.
Dizajn i razvoj: MEDIAN kreativna rješenja