Putnik koji koristi beskontaktnu putnu kartu, kako bi ostvario pravo na pojedini prijevoz, mora ulaskom u vozilo registrirati pravo na prijevoz.
Validacija putovanja izvršava se pomoću beskontaktne komunikacije između vrijednosne kartice na koju korisnik dodaje novac ili pretplatne vrijednosne karte i validatora koji se nalazi u vozilu prilikom čega se automatski odgovarajuća cijena karte oduzima od salda kartice ili se registrira prijevoz na pretplatničkoj putnoj karti,
Kartu kupljenu kod vozača nije potrebno validirati već njezino trajanje počinje od trenutka izdavanja karte.
Način validacije mobilnom aplikacijom obavlja se skeniranjem QR koda generiranog iz mobilne aplikacije na skener validatora.
Papirnata karta kupljena izvan vozila poništava se na validatoru prilikom ulaska u vozilo.
U slučaju da se autobus nalazi u jednoj zoni, a putnik želi ostvariti prijevoz u drugu zonu, prije validiranja potrebno je da putnik odabere zonu prijevoza pritiskom na odgovarajuće dugme uređaja, koji označuje tarifnu zonu unutar koje se prijevoz žeIi ostvariti.
Kod validacije papirnatih karata nije potreban odabir zone jer se karte kupuju isključivo po zonama
Više tarifne zone pokrivaju naknadu prijevoza u nižim tarifnim zonama. Odnosno, ako je putnik validirao kartu u zoni 3, ostvaruje pravo prijevoza u zoni 2 i 1
Uređaj za registriranje putnih karata u vozilu razlikuje valjanu od nevaljane registracije beskontaktnih putnih karata i to signalizira različitim zvučnim i svjetlosnim signalom, te porukom na ekranu.
Detaljne informacije o linijama gradskog prijevoza na mob: 091 1200 774
Detaljne informacije o izradi pretplatnih karata mogu se dobiti na tele: 091 1200 899
Putne karte mogu se kupiti na kiosku na Tržnici i u čekaonici Autobusnog kolodvora.
Radno vrijeme prodajnih mjesta:
Ponedjeljak - petak 07 do 21 sati,
subotom 07 do 15 sati.