Česta pitanja

Do kad traje akcija besplatnog javnog prijevoza

Kroz mjesec rujan I do 17.10.2022.


Kako dobiti potvrdu o cijeni prijevoza?
Gradski parking d.o.o. ne izdaje potvrde o cijeni prijevoza, na osobni zahtjev korisnika, već se cjenik može preuzeti s službenog web-a Gradskog parkinga d.o.o.


Zašto je za kupnju karte u vozilu potreban isključivo sitan novac?
Zbog prirode vozačkog posla i nemogućnosti držanja većih svota novaca , preporuka je da putnici kartu plaćaju što sitnijim novcem.


Mogu li se u autobusima voziti psi?
U vozilima Gradskog parkinga d.o.o. dozvoljen je prijevoz ljubimaca, uz poštivanje propisa sukladnih Odluci o javnom komunalnom prijevozu. 


Kako do potvrde zbog zastoja u prometu ili kašnjenja?
Ukoliko dođe do poremećaja u prometu koji bitno utječu na redovitost autobusnih linija, putnik s valjanom kartom, može predati zahtjev za potvrdu o neredovitosti pojedinih linija.


Kako provjeriti jesu li pronađene stvari u autobusima Gradskog parkinga d.o.o.?
Korisnici naših usluga koji su u autobusima, ostavili svoje osobne predmete, mogu dobiti informacije o izgubljenim, odnosno pronađenim stvarima, pozivom u na telefon 091 1200774


Zašto na stajalištu nema nadstrešnice, ili što učiniti ako je oštećena?
Gradski parking d.o.o. je prijevoznik i u njegovoj nadležnosti nisu nadstrešnice. Za postavljanje i održavanje nadstrešnica, potrebno se javiti u Vijeće gradske četvrti, koje će zahtjev proslijediti nadležnom Gradskom uredu za prostorno uređenje, u čijoj je to domeni. 


Kako uputiti pohvalu, prijedlog ili prigovor?
Telefonom na broj dopisom na adresu Gradskog parkinga d.o.o- Draga 14, 22 000 Šibenik ili elektroničkom poštom na jgp.sibenik@gradski-parking.hr


Može li kontrolor karata na uvid tražiti neki od osobnih dokumenata?
Ukoliko je putnik zatečen u vozilu bez valjane karte, na zahtjev ovlaštene osobe prijevoznika, dužan je dati vjerodostojne podatke o svom identitetu. Odbije li putnik dati tražene podatke i prekine li se bilo kakav oblik korektne komunikacije, kontrolor može zatražiti asistenciju djelatnika nadležne policijske uprave, radi utvrđivanja identiteta osobe u prekršaju.


Što učiniti ako je pretplatna karta izgubljena, ukradena ili oštećena?
U slučaju gubitka ili oštećenja kartice, korisnik mora se javiti na prodajno mjesto Gradskog parkinga d.o.o., Draga 14 ili na tržnici.
Cijena izrade nove kartice je 37,67kuna/ 5 eur  i plaća ju korisnik.


Kako iz Brodarice do Dalmare?

Dok grad ne riješi ugibalište na Biocima, potrebno je doći do Križa i presjesti na Liniju 3.

Linija 5 iz Zablaća ide na kolodvor, imate mogućnost presjedanja na Liniju 4 koja ide prema Brodarici i imate mogućnost tom linijom doći do Tržnice, Baldekina i Križa.

Linija 5 za zablaće polazi s kolodvora, ako krećete s Tržnice, Baldekina i Križa, a neda vam se pješačiti do kolodvora imate mogućnost presjedanja na Biocima s Linije 4 koja vozi za Brodaricu, na Biocima iziđete s busa Linije 4 i uđete u bus Linije 5 te nastavljate put prema Dalmare, Zablaće.


Kako doći do trgovačkog centra Dalmare?

Do trgovačkog centra Dalmare voze 2 linije (L3 Njivice – Mandalina i L5 AK Šibenik – Zablaće)

Iz Njivica sjednete na odabranu liniju L3 i direktno stižete do Dalmarea, sa L1 i L2 koristite mogućnost presjedanja na nekom od stajališta na putanjama linija L3 i L5).

JAVNI GRADSKI PRIJEVOZ

Planiranje putovanja

INFORMACIJE O LINIJAMA I  PRETPLATNIM KARTAMA

Detaljne informacije o  linijama   gradskog  prijevoza na mob: 091 1200 774

Detaljne informacije o izradi pretplatnih karata mogu se dobiti na tele: 091 1200 899

 

PRODAJNA MJESTA

Putne karte mogu  se kupiti na kiosku na Tržnici i u čekaonici Autobusnog kolodvora.

Radno vrijeme prodajnih mjesta:
Ponedjeljak - petak 07 do 21 sati,
subotom 07 do 15 sati.

Copyright © 2007 - 2022   •   Gradski parking d.o.o.   •   Sva prava pridržana.
Dizajn i razvoj: MEDIAN kreativna rješenja