Gradski parking je u petak sa svojim partnerima građanima predstavio aplikaciju putem koje mogu kupovati karte za javni gradski prijevoz i brodsku liniju Brodarica-Krapanj, plaćati parking, dobiti informacije o slobodnim parkirnim mjestima na pojedinim parkiralištima pa čak i rezervirati parkirno mjesto. Aplikacija se besplatno može preuzeti za android sustave putem Google Play servisa te za iOS uređaje s App Storea.
Aplikaciju je za Gradski parking izradio Hrvatski telekom kao jednu od komponenti u sklopu projekta „Integrirana mobilnost na području grada Šibenika – povećanje broja putnika u gradskom prijevozu“. Aplikacija služi kao dodatni prodajni i informacijski kanal u javnom gradskom prijevozu s ciljem smanjenja gužve pri kupnji karata na šalterima i kod vozača. Uz kupnju karata za autobusni i brodski prijevoz, aplikacija ima i druge funkcionalnosti kada je u pitanju promet u mirovanju. Pa tako putem mobilnog telefona možete pregledati koliko je slobodnih parkirnih mjesta na rampom reguliranim parkiralištima: Draga, Željeznički kolodvor, Poljana i parkiralište Izgradnja.
Služenje aplikacijom je dosta jednostavno:
Pri ulasku u vozilo, obavezno skenirajte kod koji ste dobili na mobilnom telefonu.
Na isti način, odabirom drugih opcija možete kupiti i kartu za brodsku liniju 501 Brodarica – Krapanj ili platiti parking.
Uskoro se očekuje povezivanje sa Google Transit servisom kada će aplikacija biti nadograđena sustavom koji će građanima pružati informacije o stvarnoj lokaciji i vremenu dolaska autobusa na stanicu, pregledati sljedeće dolaske po voznom redu kao i podatke o tome kako korištenjem različitih autobusnih linija ili različitim prijevoznim sredstvima doći kamo želite.
I dalje stojimo na raspolaganju građanima za sva pitanja i informacije putem maila: jgp.sibenik@gradski-parking.hr
Na usluzi građanima.